Tuesday, December 23, 2008

Life..Full of Surprises...

Life..full of surprises...

Kdg2 aku suke ngn kejutan..kdg2 aku x suke...
semua bergantung pd jenis kejutan yg diterima...heheheh
tp aku this year penuh ngn kejutan yg menusuk jantung..hahahah
mcm2...dlm kehidupan ni...kite x mejangka mende yg bakal berlaku...pe yg berlaku tu pun ade hikmah diesebaliknye...walaupun seburuk mn kejadian tu..seteruk mn kejutan tu...msti ade hikmah...bergantung pd individu yg menerima...qada' dan qadar Tuhan...terima ngn redha...aku thn ni mcm2 dugaaan dan kejutan aku trima..nsb x de sakit jantung...kalo x dh msk icu aku..heheh....tp alhamdulillah setakat ni dugaan n kejutan tu aku dpt hadapi ngn tenang...semua nye atas dr sendiri...sokongan dn dorongan dr keluarga..kwn2...n bf ku tersyg.thank u so much..kalo x..aku x kuat nk tempuh hdp ni...hehhehe....
mcm2...heheeh....br2 ni aku dpt satu berita yg btl2 mengejutkn...fuuhhh...mmg nk luruh jantung ni...tp nasib baik still bole fkr secara waras...sbr msh ade...bla fkr2 blk..cm takut je nk tempuhi keadaan tu..uhuhuh...aku harus kuat...walaupun perkara tu x berlaku pd aku...kwn aku...tp aku tetap merasa tempiasnye...aku x tau pe yg ade kt hati n fikiran aku skrg...serabut...risau...blurr pun ade jgk...x tau nk wat cmne...harap2 kwn2 aku dpt tempuhi dugaan ni ngn sbr n tabah...fikir masa depan...jgn pntg kn dr sendiri...

No comments:

Post a Comment